سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری جامع


قابلیت کنترل و مدیریت لباس ها از راه دور با استفاده از دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت یکی از ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی هوشمند است. یعنی این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای را دارد که با استفاده از آن می توان عملکردهای زیادی را به ماشین لباسشویی اضافه کرد. دلیل اصلی هوشمندی دستگاه های امروزی، ساده کردن استفاده از دستگاه و همچنین افزایش سرعت و کارایی است، به این ترتیب می توانید کارهای مربوط به شستشو را به روشی راحت تر و راحت تر انجام دهید. مسیر. .

امروزه برندهای مختلفی ماشین لباسشویی هوشمند را معرفی کرده اند و بازار بین این برندها بسیار رقابتی است. ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش و ... برندهایی هستند که امروزه مدل های ماشین لباسشویی را تولید کرده اند و شما می توانید برای خرید ماشین لباسشویی بانه این مدل ها را انتخاب کنید.

ویژگی مهم ماشین لباسشویی هوشمند

از مهمترین ویژگی های مورد استفاده در ماشین لباسشویی هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد: با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش هرماه باشید.


? کنترل از راه دور ماشین لباسشویی از طریق انواع اپلیکیشن ها مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و .... استفاده از رابط کاربری گوگل و …

? انتخاب نوع شستشو را قبل از راه‌اندازی ماشین متناسب با لباس تنظیم کنید

? میزان آب ورودی به ماشین را تنظیم کنید و قدرت ماشین لباسشویی را کم یا زیاد کنید

? استفاده از مقدار مشخصی از مواد شستشو بر اساس تعداد و میزان کثیفی لباس

? عیب یاب دستگاه را به صورت خودکار اجرا کنید و تمام خطاها و مشکلات اضطراری دستگاه خود را گزارش دهید

? برخی از ماشین های لباسشویی هوشمند قابلیت نصب نرم افزارهای مختلف را دارند، یعنی این دستگاه ها دارای حافظه داخلی و ذخیره سازی اطلاعات هستند.

? مصرف برق دستگاه را به طور منظم و راه های کاهش مصرف برق را تجزیه و تحلیل کنید

? در طول چرخه شستشو (در برخی مدل ها) یک عملکرد شستشو اضافه کنید یا لباس را به ماشین اضافه کنید

? استفاده از سیستم های پیشرفته برای افزایش کیفیت شستشو (مانند سیستم بخار نمک برای جلوگیری از چروک شدن لباس)

? اتحادیه اروپا ...

برندهای سازنده ماشین لباسشویی هوشمند

همانطور که گفته شد امروزه بسیاری از بهترین برندهای لوازم خانگی ماشین لباسشویی هوشمند تولید کرده اند و اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید با توجه به امکانات و بودجه خود آن را خریداری کنید. از جمله تولید کنندگان مهم ماشین لباسشویی هوشمند می توان به برندهای زیر اشاره کرد.

ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ

برند سامسونگ از نرم افزار Smart Thing برای نظارت و مدیریت عملکرد ماشین لباسشویی ها استفاده می کند که عملکردهای مختلفی مانند چرخش ماشین لباسشویی را در اختیار کاربر قرار می دهد و بسته به نوع ماشین لباسشویی توصیه هایی برای نوع لباسشویی ارائه می کند. . لباس و به طور کلی می توان گفت دستگاهی پیشرفته تر و هوشمندتر از سایر رقبا است.

بوش هوشمند Wanky

یکی از برندهای برتر ماشین لباسشویی که به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است، برند آلمانی بوش است. ماشین لباسشویی بوش در مدل هوشمند خود دارای یک درایور مخصوص به نام Home Connect است. در این برنامه برنامه های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای کنترل قدرت ماشین لباسشویی استفاده کرد. شروع و توقف فرآیند شستشوی لباس از راه دور یکی از عملکردهای متعدد این برنامه است. از دیگر عملکردهای اپلیکیشن می توان به اندازه گیری و اعلام وزن لباس های داخل دستگاه اشاره کرد که در صورت پر شدن فضا به شما هشدار می دهد. با وارد کردن نوع و جنس لباس می توانید از امکان شستشو در ماشین لباسشویی مطلع شوید.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مانند سایر رقبا همیشه سعی می کند محصولات خود را با فضا و تکنولوژی بیشتری به فروش برساند. استفاده از فناوری ThinkQ در ماشین لباسشویی هوشمند ال جی مانند سایر لوازم هوشمند، مشتری را قادر می سازد تا با استفاده از دستیار صوتی دستورات مختلف را از راه دور کنترل و اجرا کند. این ماشین لباسشویی دارای 20 برنامه شستشوی اضافی است که مزیت آن نسبت به سایر ماشین های لباسشویی می باشد. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی در بانه را دارید، برند ال جی یکی از بهترین ها محسوب می شود.

ماشین لباسشویی هوشمند زیمنس

این ماشین لباسشویی هم از برنامه خانگی مثل برند بوش استفاده می کند و کل چیدمان یکسان است اما با طراحی متفاوت برنامه. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این برند در تبلیغات خود به آن اشاره می کند، حل خودکار مشکلات ماشین لباسشویی است. خودشه.

ماشین لباسشویی هوشمند aeg

شاید ماشین لباسشویی AEG از نظر تولید ماشین لباسشویی هوشمند و معرفی چند مدل از این ماشین لباسشویی در بازار کمی از رقبای خود عقب باشد اما قطعا این برند در تولید لباس سفید یکی از بهترین برندها است. کالاها یکی از امکانات ماشین لباسشویی هوشمند AEG این است که بر اساس محل شروع شستشو از کاربر در مورد شستشو سوال کند. علاوه بر این اطلاعات مختلفی در برنامه این ماشین لباسشویی توضیح داده شده است، از جمله نحوه از بین بردن لکه های مختلف روی لباس و ....

همانطور که از مطالب بالا مشاهده می کنید، امروزه بسیاری از لوازم خانگی به اینترنت متصل هستند و از این طریق می توان آنها را از راه دور کنترل کرد. علاوه بر این مشکل، ماشین های لباسشویی هوشمند شامل بسیاری از کارکردهای دیگر نیز می شود که باعث افزایش کارایی دستگاه و کیفیت شستشو می شود. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید، مدل های متنوع برندهای مختلف را در فروشگاه اینترنتی هدی کالا ببینید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای تعمیر ماشین لباسشویی به خدمات پس از فروش بوش مراحعه نمایید.