سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری جامع


نشت آب به داخل واشر یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. برای تعیین علت آبگرفتگی ماشین لباسشویی، اولین قدم این است که بررسی کنید که آیا برخی از قسمت های ماشین لباسشویی به هم وصل شده اند یا آسیب دیده اند. در مرحله بعد، اگر در بررسی های اولیه مشکلی قابل رفع نشد، با یک مرکز معتبر خدمات پس از فروش بوش تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهد. در زیر به بررسی علل و عواملی که منجر به این مشکل می شود می پردازیم.


Alu Klimatizace خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای انواع تعمیرات ماشین لباسشویی در تمامی مناطق تهران، کرج و حومه ارائه می دهد. برای ثبت ادعای تعمیر ماشین لباسشویی و بهره مندی از نظرات و مشاوره کارشناسان حرفه ای تعمیرات لوازم آشپزخانه با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

همانطور که می دانیم این مشکل ممکن است در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی رخ دهد که هر کدام دلایل خاص خود را دارند. به عنوان مثال، اگر آب از پشت ماشین لباسشویی نشت می کند، می تواند مربوط به مشکل در شیر ورودی آب، سوراخ شدن شلنگ یا مشکل اتصال باشد.

تخلیه آب از ماشین لباسشویی و نشت آب از پایین ماشین لباسشویی نیز می تواند ناشی از خرابی پمپ آب یا وجود سوراخ و ترک در لوله های زیر ماشین لباسشویی باشد.

در زیر اگر بخواهیم علت نشت آب از ماشین لباسشویی را بررسی کنیم، می توان به دلایلی مانند مسدود شدن مسیر ماشین لباسشویی، شکستگی و آسیب دیدگی ماشین لباسشویی، تراز اشتباه و یا نصب نادرست ماشین لباسشویی اشاره کرد. علاوه بر این موارد، خروج آب از ماشین لباسشویی می تواند گاهی به دلیل فشار بیش از حد آب باشد.

به دلیل وجود آب در ماشین لباسشویی هنگام خاموش شدن ماشین

 در تعمیر لباسشویی بوش ممکن است این تصور برای شما ایجاد شود که ماشین لباسشویی فقط زمانی که روشن باشد آب می شود. اما باید گفت که این مشکل در حالت shutdown نیز ممکن است رخ دهد. این امر به این دلیل است که شیر آب ورودی به دستگاه معمولاً باز است و با روشن شدن دستگاه و فشار دادن دکمه استارت، آب شروع به جریان می کند.


اما گاهی ممکن است این دریچه ورودی دچار مشکل شود به طوری که هنگام خاموش شدن ماشین لباسشویی آب نشت می کند. هنگامی که چنین مشکلی پیش می آید، به احتمال زیاد شیر آب نیاز به تعویض و تعمیر دارد. قبل از انجام این کار می توانید شیر آب سرد و گرم را ببندید و با یکی از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

دلیل وجود آب در ماشین لباسشویی دوبل

امروزه حتی ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک نیز دارای طرح های متنوعی هستند. اما ماشین لباسشویی دوبل همیشه محبوبیت زیادی داشته است. گاهی اوقات این وسایل ممکن است گیر کنند و بشکنند. یکی از مشکلات رایج ماشین های لباسشویی دوبل نشتی آب است.

یکی از دلایل اصلی آب دادن به ماشین لباسشویی و جلوگیری از بروز چنین مشکلی را می توان پارگی یا سوراخ شدن شلنگ خروجی آب یا اتصال نادرست شیلنگ ها نام برد. وی همچنین به شکستگی برخی از قطعات دیگر دستگاه مانند سطل نمد، ماشین لباسشویی، پمپ تخلیه و ... اشاره کرد.

چرا ماشین لباسشویی نشتی دارد؟

امروزه از برندهای خارجی و ایرانی بسیاری از لوازم برقی استفاده می شود. لباسشویی های «ال جی»، «سامسونگ»، «دوو» و «بوش» از پرطرفدارترین برندهای خارجی و ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنووا در بین برندهای ایرانی بیشترین استفاده را دارند. در هر یک از این واشرها ممکن است آبیاری و ریزش اتفاق بیفتد. در ادامه به بررسی علت آب در این نوع ماشین لباسشویی می پردازیم:

علت آن افتادن ماشین لباسشویی ال جی در آب است.

آبیاری ماشین لباسشویی ال جی می تواند ناشی از مشکلات دریچه ورودی و همچنین خرابی و شکستگی اتصالات و شیلنگ ها، مسدود شدن خروجی آب به دلیل تجمع رسوب و در نهایت مشکل در شیر ورودی آب باشد.

دلیل وجود آب در ماشین لباسشویی

آبیاری ماشین لباسشویی دوو همچنین می تواند دلایلی مانند مشکلات دریچه یا شیر ورودی آب، مشکلات پمپ تخلیه، سوراخ شدن یا آسیب به لوله ها و سایر اتصالات داشته باشد.

دلایل نشت آب از پایین ماشین لباسشویی سامسونگ

از نظر علل و مسائلی که باعث جاری شدن آب در زیر ماشین لباسشویی سامسونگ می شود، می توان به مشکلات پمپ فاضلاب، خرابی و خرابی لوله ها و ایرادات اتصال این ماشین اشاره کرد. داخل دریچه.

علل آب در ماشین لباسشویی بوش

علاوه بر موارد ذکر شده در علل آب در ماشین لباسشویی که در محصولات قبلی توضیح داده شده است، می توان به خرابی و ایراد در لوله هیدرواستات و سوئیچ فشار ماشین لباسشویی بوش اشاره کرد. باید گفت که این مشکل در هر ماشین لباسشویی دیگری ممکن است رخ دهد.

به دلیل وجود آب در ماشین لباسشویی پاکشوما

آبیاری ماشین لباسشویی پاکشوما نیز دلایلی دارد که در دستگاه های قبلی ذکر شد. همچنین علت نشت آب از درب ماشین لباسشویی پاکشوما می تواند آسیب دیدن لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی و یا تجمع زباله های ریز در این قسمت باشد. خرابی قفل درب ماشین نیز باعث این مشکل می شود. اگر می خواهید زمان شستشوی ماشین لباسشویی را بدانید، این مقاله تهیه شده در این زمینه می تواند به خوبی به شما کمک کند.

ماشین لباسشویی واتر اسنووا

اگر می خواهید توضیح دهید که چرا آب از پایین ماشین لباسشویی اسنوا نشت می کند، می توانید مواردی مانند اتصالات و شلنگ های آسیب دیده زیر ماشین را جستجو کنید.

خرابی بلبرینگ و کاسه نمدی

یکی از دلایل عمده تجمع آب در ماشین لباسشویی شما این است که بلبرینگ و کاسه نمدی این ماشین آسیب دیده است. خراب شدن این قطعات می تواند به دلایل مختلفی از جمله ساییدگی و پارگی در طول زمان، استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی و بار بیش از حد لباس رخ دهد. همچنین می توان گفت که در نحوه نصب ماشین لباسشویی مشکلی وجود دارد، بنابراین تراز نبودن آن باعث لرزش ماشین لباسشویی به مرور زمان می شود.

این لرزش ها به مرور زمان باعث آسیب به قسمت های مختلف ماشین لباسشویی می شود و این یکی از دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل باید قطعات را تعمیر یا تعویض کنید.

آسیب هایی که بعد از شستن لباس ها ایجاد می شود می تواند باعث چرخیدن خشک کن شود که به طور خاص در مقاله توضیح دادیم.